24 Ocak 2011 Pazartesi

14. Gün

Mumu üfledi ve dumanları izledi
çıplak bir kadın gibiydi tütsü
ve onu dağıtan hava bir kedi gibi
sokuluyordu koynuna
Şeytan Yüzlü Tanrı ürperdi


------


- uyandığımda saat 23.59'du.
  dans ediyordum rüyamda, 
  yine nereden geldiği belli olmayan bir müzik
  acıyordu tenim ve korkuyordu gözlerim
  bir anda baktım ki kollarım yok olmuş, yerinde beyaz kanatlar
  omzumdaki ağrılar yok oldu 
  ve bacaklarım yerden kesildi 
  gözlerimdeki korku yerini heyecana bırakıyordu
  fark ettim ki korktuğum aslında hislerimdi
  hislerimden korkuyordum her daim
  kapılmaktan ve savrulmaktan
  yerlere çenemin değmesinden
  düşürmeyeceğine söz ver, dedim ve uyandım..


Bastet bunu anlatırken uykulu gözlerini açık tutmaya çalışıyordu Şeytan Yüzlü Melek
Bir anda kulağından "korkuyorum" diye bir fısıltıyla uyanmak pek de zevk verici değil tabiki
Ama yadırgamadı, şikayet etmedi ve sardı kollarıyla Bastet'i 
Dinledi, dinledi ve
Sadece, 
Elini tuttu...


kabus görmek başka türlü güzelleşebilir miydi?





-14. Günün Sonu-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder